Co mám dělat, když jsem se vzhledem svého eshopu spokojený a přesto mi nepřivádí zákazníky?

05.01.2017 07:05

S touto a podobnými otázkami se poměrně často setkávám u svých klientů. Hlavním problémem většinou bývá to, že se neumí na svůj eshop podívat očima svého "Avatara" - potenciálního zákazníka. Spousta majitelů eshopů se snaží zavděčit všem a nebo se dívají na svůj eshop pouze svýma očima. 

Vždy se snažte si najít nějakou silnou cílovou skupinu - svého "Avatara" - a na ni se soustřeďte. Vždycky prodáte i někomu jinému, ale pro Vaši cílovou skupinu se stanete oblíbeným nebo autoritou, protože když na ně soustředíte pozornost, tak se lépe cítí, lépe Vás vnímají, snáze vás doporučí dál atd. Naopak pokud se budete snažit zavděčit všem, tak se v konečném důsledku možná nezavděčíte na 100% nikomu, budou Vás brát jako další z tisíců eshopů a nebudou mít důvod Vás doporučovat dál. A přitom doporučení je nejlevnější a nejlepší reklama. 

Já říkám, že  například Rolls Royce nebo Bentley se také nesnaží cílit na všechny. A viděli jste někdy v televizi reklamu na Rollse nebo na Bentley? 

Pokud se stále nedokážete na svůj eshop podívat očima svého "Avatara" nebo pokud si jej nedokážete určit, zkuste si objednat 30 minutovou telefonickou konzultaci ZDARMA a já Vám s tím pomůžu. 

Odpvědí na spoustu dalších otázek také najdete v e-boocích, které jsou ZDARMA ke stažení na úvodní stránce.