Zde je krátký příběh, proč a jak jsem se dostal až sem.

  • Téměř 13 let jsem pracoval na různých manažerských pozicích, hlavně v automobilním průmyslu. Mimo jiné jsem dělal také obchodního ředitele firmy s téměř 300 zaměstnanci, vydělával jsem pěkné peníze, lítal služebně po světě (v roce 2008 jsem služebně navštívil 26 zemí). Ale v žádné práci jsem nevydržel dýl, jak tři roky. Dlouho jsem si lámal hlavu čím to je.
  • Zjistil jsem to až po roce 2009, kdy jsem začal podnikat online. Založil jsem vlastní slevový portál (nes má již nového majitele).Tehdy jsem si uvědomil, že téměř všichni mí zaměstnavatelé se orientovali hlavně na maximalizaci svých zisků, ale opomíjeli přitom myslet také na své zákazníky a péči o ně.
  • Zjistil jsem, že bez kvalitní zákaznické péče se v dnešní době nedá podnikat ani offline ani online a proto se tento způsob podnikání snažím neustále vylepšovat a zdokonalovat. Od roku 2010, kdy jsem založil svůj první e-shop, jsem do svého vzdělávání investoval více času a peněz, než za celý život před tím. V letech 2010 a 2011 měl eshop obrat v řádu nižších stovek tisíc. Od roku 2012 jsem se ale online marketingu začal věnovat naplno a od té doby obraty eshopu stouply více než desetinásobně.
  • V roce 2015 si mých úspěchů v online podnikání všiml David Kirš - jeden z nejúspěšnějších českých online podnikatelů, a stal jsem se tak  SmartPartnerem jednoho z jeho projektů SmartCommunity a SmartKoučem jeho platformy SmartSelling.
  • Ze své vlastní zkušenosti vím, že na internetu je dnes nepřeberné množství online vzdělávacích programů, které vám slibují úspěchy, bohatství atd. A každým dnem přibývají další a dalsší. A protože se v komunitě těchto lidí už od roku 2013 pohybuju, vím, že tyto kurzy nabízí různou kvalitu za různou cenu a neplatí zde přímá úměrnost. Sám jsem již mnoho online kurzů absolvoval a dnes už si vybírám opravdu jen ty nejkvalitnější.
  • Vím také, že většina klientů nemá čas nebo vůli se těmto online vzdělávacím kurzům nejdříve věnovat a pak je ještě aplikovat na svoje podnikání. Potřebují se totiž věnovat a zaměřovat se na úplně jiné činnosti ve svém podinkání. A ze své vlastní zkušenosti vím také, že online marketing není u malé nebo střední firmy práce na plný úvazek a zaměstnat na to zvlášť člověka se jednak nevyplatí a z druhé strany je také těžké na takovou pozici kvalitního člověka najít. Mým cílem je tedy předávat mé zkušenosti také vám, aplikovat je u vás a pomoct vám se uplatnit ve velmi silném konkurenčním prostředí, kterým dnes internet bezesporu je.
  • Mou vizí je budovat v online i offline obchodě takové prostředí, kde koncoví zákazníci nebudou mít obavy z podvodníků, nedostatečné péče nebo složitostí nákupních procesů. Chci aby se z podnikatelů v obchodě stali takoví podnikatelé, kterým budou moct jejich zákazníci důvěřovat, budou se k ním rádi vracet a budou je doporučovat, což jim v konečném důsledku bude zvyšovat zisky, snižovat náklady na marketing a pomáhat budovat postavení na trhu.
  • Mé motto je " Vždycky může být líp i hůř, ale snažím se aby bylo jenom líp. "


  •