CRM je zkratka z anglického Customer Relationship Management, pro kterou se v Češtině používá většinou spojení systém pro řízení vztahů se zákazníky.

Já osobně zastávám názor, že každý nemůže umět všechno. A pokud najdu někoho, kdo umí něco líp než já, tak tu práci raději přenechám jemu, pokud mi to přinese více času na to, co umím líp já, a v konečném důsledku mi to přinese vyšší zisky nebo více volného času.

Tuto otázku si kladu už od roku 2010, kdy jsem spustil svůj první e-shop. Je to e-shop se zábavní pyrotechnikou AApyroshop. A jak mnozí víte, zábavní pyrotechnika je poměrně sezónní zboží (Vánoce, Silvestr). V letech 2010 - 2012 jsem tedy prodával více méně jen v listopadu a prosinci a průměrná cena objednávky se pohybovala okolo 1.000,- Kč. A...

Tak tuhle otázku jsem si položil, když jsem zakládal svůj e-shop se zábavní pyrotechnikou. Bylo to v roce 2010. V té době už jsem měl několik let zkušeností s offline prodejem a pár realizací ohňostrojů za sebou. Na internetu bylo tenkrát 29 eshopů, se zábavní pyrotechnikou. Většina z nich nabízela pyrotechniku českých dovozců jako Klásek, Hornet,...