Má smysl si pořídit CRM systém ?

14.07.2020

CRM je zkratka z anglického Customer Relationship Management, pro kterou se v Češtině používá většinou spojení systém pro řízení vztahů se zákazníky.

Kdy tento systém do firmy pořídit?

  • CRM systém má určitě smysl pořídit v momentě, kdy Vaše databáze začne čítat stovky kontaktů a vy potřebujete mít přístupné přehledné informace o historii komunikace s nimi.
  • Dále má smysl ho pořídit v momentě, kdy pro vás pracuje více zaměstnanců/obchodních zástupců a vy potřebujete mít přehled o jejich činnosti.
  • Když potřebujete mít přehled také o své vlastní činnosti.
  • Když potřebujete mít přehled o stavu rozjednaných zakázek

Jaký pro mě může mít CRM systém přínos?

  • získáte přehled o dění ve firmě
  • zefektivníte komunikci v rámci firmy i směrem k zákazníkům
  • odstraníte chaos a zbytečnou administrativu
  • zvýšite procento dotažených obchodních případů
  • v konečném důsledku budete vydělávt i více peněz

Jaký vybrat CRM systém? CRM systémů je na našem trhu poměrně velké množství. V dnešní době neustále se rozšiřující potřeby elektronické komunikace a používání různých aplikací Vám doporučuji si vybrat takový systém, který se umí propjit s aplikacemi, které již používáte (mailingový systém, fakturační systém, účetní systém...), abyste nemuseli investovat další peníze do pořizování nových aplikací a programů. Dál by měl být tento systém přehledný a snadný na obsluhu. Určitě si před pořízením systému vyžádejte nějakou dobu na vyzkoušení zdarma ( než se rozhodnete, klidně jich vyzkoušejte více) a prověřte také technickou podporu. 

 Já osobně svým klientům nejraději doporučuju CRM systém ANABIX, který je velmi snadno propojitelný s mailingovou aplikací SmartEmailing a já tak vidím, na kterého zákazníka šel který mail, zda ho otevřel, zda klikl na odkaz atd. Umí se také propojit s fakturačním systémem Fapi, a můžu tak mít přehled o uskutečněných prodejích, přičemž prodejní formuláře z Fapi můžu používat také v mailech ze Smart Emailingu a navyšovat tak své prodeje také prostřednictvím mailingových kampaní. Dá se také propojit se s množstvím dalších aplikací, umí zadávat a kontrolovat úkoly pro různé členy nebo skupiny týmu a spoustu dalších funkcí. 

 Pokud se chcete o těchto systémech, jejich funkcích a možnostech jejich vzájemného propojování a přínosu pro Váš byznys dozvědět více, neváhejte mne kontaktovat.